Frågestundssvar!

1.Vem vill du rida på lördag?
Svar:Lady älskar hur hon går!

2.Hur många har du varit ihop med?
Svar:Hmm... svår fråga tyyp... 6 kanske... ren gissning!

3.Hur mycket smink brukar du andvända?
Svar: Det berorpå... om det är en fest så brukar jag ha lösnaglar och mycket smink,om det är en stallet lördag eller söndag inget,om det är skolan läppglans eller mascara.

4.Är du rädd för något?
Svar:Ja, Mycket en lång lista men typ spindlar, kryp och folk som skrämms.
(+ Globus)

5.Är det någon du inte vågar rida?
Svar: Ja jag vågar inte rida Globus eller Gazela och några till.

6.Berätta en hemlis om dig själv.
Svar:Ok, Jag kan bli störtkär men när jag tänker efter så e kanske den personen så snäll eller nåt sånt...

Kommentarer
Postat av: L ☆

allt bra?

FIN BLOGG!

klicka dig in på min blogg, svara rätt svar SNABBT, och du vinner!

inte så svårt, så gör det med en gång! :D

2010-01-30 @ 19:01:02
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Hejj :)

Jag har just frågestund på min blogg ,

skulle vara tacksam om du ställde en eller flera frågor ;)

www.JuliaOfSweden.blogg.se

P.S. Snygg blogg :) ♥

Kram // Juliia =)

2010-01-30 @ 20:05:23
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0