Baseball jacka!!!!

Hej!!
Jag har en FETT najs nyhet!! ;D
Idag när jag var i sickla så skulle jag bara springa in på gina o kolla lite :D
O jag ser en massa baseboll jackor SPRINGER dit!!
HAHA
Jag hitta en fett snygg vinröd/lila baseboll jacka!!!!!
Här är jag i den!

Den e lite mera lila men ungefär så:D
Jag ska tipsa er lite!
Om ni vill ha en baseboll jacka i xs:
KÖP DEN NUUUUU!!!!
Typ alla basebolljackor i xs tar slut typ samma dag som den kommer till butiken(gina)
Alla utom typ svart...
jag hade tur o kom samma dag som dom hängde in nya lila jackor :D
Jag kommer typ andvända den hela tin haha!
P o K alice <3

Kommentarer
Postat av: Maja

Hehe.. har oxå en sån:)

2010-08-04 @ 21:33:36
URL: http://supercoolt.blogg.se/
Postat av: Nora <3

den är söööt <3

2010-08-07 @ 21:14:28
Postat av: Haha

Omg, det är ju bara såå ute och mainstream med såna, de var ju typ inne för ett år sedan när Kissie hade en ;) haha

2010-08-31 @ 00:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0