klubba

hej hej!
Idag har jag ätit upp min söta klubba.. :(
Den var fett god men den var så gullig att jag inte ville äta den!
Men jag kan köpa en ny sen:P
Men jag orkar inte leta upp data sladden till kameran o lägga in den nu gör det imorrn om jag  hinner :P
Ska troligtvis till stranden:P
Ö
Sitter o gäspar ska snart lägga mig jag har varit uppe till typ 1 varje kväll i en vecka :S
Imorse vakna jug tio över fem och kunde inte somna om -.-
Men men...
Nu ska jag sova alla sötisar!!
PS: jag längtar till min födelsedag den 15 juli.. :P
Önskar mig en massa saker så jag orkar inte räkna upp men det jag helst av
allt vill ha är en system kamera (a)
<33

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åhh,jag vill också ha en systemkamera :D

Nikond40 <3

men komemr aldrig kunna lyckas o spara i hop till så mkt pengar ;S

2010-07-07 @ 20:07:58
URL: http://www.miikaaaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0