Najs m födelsedag<3

Hej hej!
Idag fyllde jag tolv! (fyller)
Jag e grymt nöjd :D
Kan lägga upp lite bilder sen på vad jag fick (inte allt) och tårtan jag gjorde :D
Tårtan var FETT god!
Ska tjata på mamma att få ha en disco m kompisar :P
Ska försöka få henne att hyraa
poolen (krusbodabadet) i tyresö :D:D:D
Vet inte vad jag ska göra just nu..
Men i kanske fattar vf jag int laggt upp nåt idag men jag hann lixom inte ...
Pop har varit ute HELA dagen!!
Sen kl halv 9 till 20 i 10!!
Det börjar bli lite kyligt så måste ta in han nu :D
Om en vecka kommer pappa hem o då ska vi typ till
grönan, kolmården, skansen en massa grejer men man måste passa på!
O vi ska göra allt det där på en vecka för efter en vecka så ska vi bila upp
till landet!
Det ändå jobbiga att bila till landet är att det tar 10 - 10,30 timme att åka upp...
Men det känns bra när man e framme :D
Jag kmr få hyra häst då <3
Nilema!
hon e fett SÖT!!
Men det najsiga är att han som äger nilema är vår granne!
Så jag kmr få låna min kusses 4-hjuling eller få en egen o åka dit!!
Asså det e iaf 20 min att gå o 5 med bil:D
Så jag lixom inte gå :P
Men det kommer bli fett kul för han som äger nilema (Ronny) har en massa djur!
Kan försöka lista alla:
Hästar
Hundar
Får
Lamm
Getter
Höns
Tuppar
Kycklingar
Fjällkor
Fjälltjurar
Kalvar
Sen tror jag inte han har mer men det e skit mkt för en person som jobbar som
personlig assistent.
Okej men det här blev ju ett kort inlägg..
heh
Men nu ska jag gå ut o vara med mina gäster lite :D
Kan blogga senare lr imorrn :D!
Hej då!
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad fick du?:Phur stor är nilema:)?

vet du var grandal ligger (aurvidsjaur?;)

2010-07-16 @ 15:21:55
URL: http://www.miikaaaela.bloggplatsen.se
Postat av: Mikaela

vet du vem "sascha" är?

2010-07-19 @ 18:49:45
URL: http://www.miikaaaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0