Present :D

Hej!
Ni kan inte gissa vad jag fick av mamma och pappa :D
En LAPTOP!!!!!
O det e jag fett glad för det men jag har den inte än :D
Den e på lagning för det e pappas gamla dator men
han har haft den i typ 1 månad sen sluta fläkten funka
o han lämna in den på lagning så ska jag få den sen :D
Jag kommer få den snart pappa ska ringa lagnings
verkstan imorrn för den skulle vara klar för 2 veckor sen!
Så jag ska köpa ett fodral o en sorts klistermärke som man sätter på så att datorn blir roligare :D
En Compaq :D
Hej då!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! :)



Frågestund pågår just nu, vill du veta någonting eller har någon fråga du vill ha svar på? Så har du chansen nu. :)

Vill du inte delta? Förlåt, radera kommentaren och ha det bra! :)



PS. Seriösa frågor är roligare än onödiga frågor. ;)

2010-07-26 @ 18:45:10
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0