Sorry!!

ni vet min kalender jag skulle göra :S
jag har sovit hos mormor sen söndag vilket inte var planerat så har inte kunnat uppdatera någonting!:S
Men jag fyller iaf år imorrn!!
:D!
Haha...:P
Sitter o äter en nektarin:P
mumsigt :D
ska kanske bada med en kompis idag:D
Vi får se :P
Har inte så mkt att skriva om...
Jag läser en massa kompisars bloggar oxå:P
O vad har hänt med alla kommentarer??
Min undulat Pop är ute o varje gång det kommer en vind så sträcker han ut vingarna o njuter!!
Det e så GRYMT gulligt!!!
Är det nån som håller med om att dagen innan ens födelsedag går så GRYYYYYYYYYYMT långsamt!!!!!
Kommer inte på nåt att gör:/
Kanske ska jag virka nåt :D
Vi får se:P
Ska iaf försöka hitta på nåt att göra :D
Men nu ska jag ut o hoppa studsmatta!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: nallis

jag håller med dagen innan födelsedagen är såå sjukt seeeeg hatar det heheh den dagen är igad förm mio för jag fyller år imorrn :D

2010-07-22 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0