Sova över :D:D:D:D:D

Hej hej!
Nu har jag lite nyheter:D
Imorrn ska jag sova hos Sara Gmn!!!!
Det ska bli FETT kul!!!
En annan nyhet:
DET BLIR TACOS TILL MIDDAG IDAG HOS MOÍ!
Jag bah: OMFG!!
Det e gott men inte min favvo men Who cares?
Juste no one!
Hahahaha!
:D
Mmmm... Tacos :D
Sen så måste ni veta att jag ska till gottland på måndag :D
Det enda - är att vi ska vara inne i tsan kl 3 för att ta en buss till gottland båten...
Båten går kl 4.50
ÖH!
Kmr aldrig orka hehe!
Vi ska vara i visby hela dan:D
Det e fett najsit:D
Vi ska vara där tills på torsdag kväll:D
Så det kmr alltså inte bli NÅGON blogguppdatering... :(
Men nu ska vi inte deppa för på fredag (vet ingen tid)
Så kmr pappa hem!
Han kmr vara här i en vecka då kmr vi typ gå rå grönan kolmården m.m!
Efter en vecka ska vi bila upp till landet :D!!!
Då ska vi hyra häst!!
GRYMT najs!!
Hahahaha
Asså ursäkta men jag fattar inte vf jag alltid skriver jätte långa inlägg!
Men nu ska jagf inte skriva mer!!
hej då!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej gmn!



VAD KUL!

2010-07-17 @ 22:05:03
URL: http://supercoolt.blogg.se/
Postat av: siri

darling!!

måste prata om en grej med dig fort,fort,fort

2010-07-21 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0