Stan :D

Hej hej!
Idag ska jag in till stan med mamma :D
Vi ska shoppa lite :D:D:D:D:D:D
Vi ska gå på gina o byta min baseboll jacka som va paj när jag köpte den :S
Sen ska vi titta på skor gå på zara... hm lindex kappahl!
Asså vi ska gå på en massa butiker!
:D
Hatar ÄLSKAR att gå på stan!!:D:D:D
Frågade kompisar om dom kunde göra nåt men typ alla var på landet  :S
-.-'
Jaa..
kom hem från gotland igår kväll :D
det var fet6t varmt på gottland :D
Jag red där oxå på en häst som hette Bysen :D
Den var trög när man var inne i manegen men i skogen va han hyper <3
han var genomsvettig när vi kom tillbaks så jag fick svabba av han :D
Ikväll kommer pappa hem <3
han bor ju i kina :(
Fast det har jag ju sagt förut :P
Men men :P
haha
Jaaaa!
Nu ska jag äta lite frukost sen drar jag till stan:D
Hej då Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: mikaela

vilken färg på jackan?:P

2010-07-25 @ 11:42:09
URL: http://miikaaaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0