Stranden :)

Hej hej!
Idag ska jag till sttranden!
O sen kanske jag ska till Grönan!
Har virkat några amigurumis men  dom blev inte så lyckade tyvärr :/
Igår hade vi middag här vi var 12 st!
JAG VILL ATT DET SKA BLI TORSDAG!!!
(jag fyller år då)
+Har någon tips om en bra amigurumi sida med gratis mönster??
(kommentera)
Jag vaknar typ halv tio varje dag...
även om jag lägger mig typ 10 eller 2 så blir det samma sak!
ÖH...!
Eller ni kanske vet en bra amigurumi bok??
Men jag har redan dom här:

Dom e super bra om ni vill börja virka eller redan gör det!
Den första boken heter: Lär dig virka supersöta amigurumi.
Den andra heter: Virka amigurumi, Söta små glädjespridare.
Om du ska köpa din första bok så rekomederar
jag den andra boken (virka amigurumi,söta  små glädjespridare)
Och om du inte har några virknålar eller garn kolla med din mormor, farmor och mamma!
(dom brukar ha nåt sånt i nån låda)
Men nu ska jag ta på mig badkläderna och cykla ner till stranden!
Jag vet att jag har visat bilden många ggr men jag gillaar den för den stämmer in på mig:P

Hej då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0