Tbx från stranden B-)

Hej hej!
Nu är jag tillbaka från stranden:P
Min lill kusin ville bada hela tiden o när vi sa nej blev hon fett sur och sa: FUDJUBUDUBUDUU!!!!
lite jobbigt men men... :D
Sen så badade vi det va fett varmt i vattnet!
Kommunen är där varje dag kl 12 o kollar hur varmt det är...
Det var 24 grader!!!!
I vattnet!!!
hehe!
Min kusin tyckte det va kallt..
Jag bah -.-
men jag vart i puttad typ 354656565 ggr!!!
Hehe!
Jag har solat fett mycket idag!!
Jag har fått JÄTTE bruuuuna ben! :P
Idag ska typ jag o min kusin gå på grönan!!
Hoppas vi får då vill jag åka insane o uppsjutet(stavning)
Fast hon kommer bah: NEEEEEEEJ!!!!
O så kommer jag få gå lustiga huset 15885478958 ggr!
(int för att det är tråkigt men det e tråkigt att gå med henne för hon tar
alla genvägar o man måste gå med henne för annars e det ´´läskigt´´-.-')
Det var iaf förra året hoppas hon int är så det här året!
Vi ville att fanny skulle följa med men hon kunde int för hon var i luleå :(
Men det e kul ändå :P
Kommentera gärna mina inlägg :P
Och har jag nåra läsare som aldrig kommenterar så kommentera bara er blogg adress så ska jag kolla:P
Hej då!
Ps: När vi köpte glass så köpte jag en långa farbrorn hallon den var fett god!

Jag rekomenderar den mkt!!!!

Kommentarer
Postat av: Alice

Det var ju ett kort inlägg... hehe

2010-07-10 @ 17:39:32
URL: http://glassee.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej

frågestund på bloggen!! :D

http://dinasotnosar.blogg.se/index.html

2010-07-13 @ 14:56:02
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min söta sommarbild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :) Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 21:45:40
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: nallen

långa fabrorn ssåååå goood :DDDDDDDDDDD( fast lite skumt namn på en glass)

2010-07-22 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0