Tillbaks från stallet :P

Hej hej!
Idag har jag varit i stallet!
Ska dit imorrn oxå:P
Men iaf, Jag orkade inte gå ner o duscha så jag satte på mig kläder jag typ aldrig andvänder o
tog vattenslangen:P
Jag duscha hela mig (MED KLÄDER!!!) o håret! o.o
Det var kallt men det var kul!
Haha... :P
Ska blogga mer! ska försöka MINST 2 ggr om dan!
Men tyvärr (för er) kommer jag åka till landet på torsdag o jag kommer inte ha med nån dator och då kommer
det inte bli någon upp datering  på bloggen.
Men nu ska i inte deppa!
Jag tänkte anordna en veckans blogg tävling men vi får se om jag fortsätter med det.
Det beror på hur många som är med!
Men om ni vill vara med så skriver ni en kommentar o skriver att ni är med!
Sen skriver ni ett inlägg på eran blogg att ni är med!
Så utser jag en vinnare av slump!
Jag utser vinnaren näst fredag!
Hoppas ni har det bra!!!!
HEEEEJ DÅÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0