Likey!

hej hej alla sötisar!
jag undrade bara om ni gillade cupcakes??
jag ÄLSKAR cupcakes!
och jag blir sur på alla bloggare (ni vet vilka) som tjatar att det heter muffins inte cupcakes!
Men det är heeeeelt fel!
håller ni med?
För cupcakes är muffins MED glasyr på!
och det är lättare att säga cupcakes än muffins med  glasyr på!
och muffins är cupcakes UTAN glasyr!
här kommer en bild som får en att drägla!:

Tänk att ha ett SÅNT berg med cupcakes!
jag är ledsen att jag inte har bloggat så myccket men det är därför jag lägger in ett så lååångt inlägg!
hoppas ni gillar det!
ps: har ni några bra recept på cupcakes som inte innehåller för mkt socker?
tack!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0