Till farfar!

Hej hej alla sötisar!!!<33
På tisdag kväll ska jag åka till min farfar i lappland, arvidsjaur!
Det ska bli jätte kul!!
Det kommer vara en massa snö kvar där eftersom att det ligger så långt norrut!
Just nu håller jag på att packa om mormor och morfar är här för att hämta min undulat Pop!
Jag är ledsen över den låga uppdateringen men jag har inte haft nån tid att blogga på sistone!
I måndags så satte vi upp våran studsmatta!!
Det är skitkul att hoppa!!
Men nu måste jag gå för min brorsa ska ha datan!
love ya!

Kommentarer
Postat av: amanda

söt blogg,kolla in min blogg, kommentera den gärna oxå tack <33

2010-05-23 @ 13:06:07
URL: http://afcb.blogg.se/
Postat av: amanda

hjej alice , jag undrar om du har msn?

om du har skulle jag kunna få dejj , för du verkar jätte snäll så kommer vi säkert kunna lära känna varan min msn står där uppe du vet!

säg till om du vill eller inte ? :)

2010-06-02 @ 20:41:30
URL: http://afcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0